Grafik

Joga Ożyj !
ul. Bazyliańska 1, Warszawa

MARZEC:

UWAGA:
Poniedziałkowa grupa o 18:30 ostatnio cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego od poniedziałku 25.02 prowadzę zapisy na te konkretne (czyli poniedziałkowe) zajęcia, od rana do wyczerpania miejsc. Piszcie proszę w wiadomości prywatnej. 

Poniedziałek
18:30 – 20:00 początkująca

Wtorek
18:15 – 19:25 zdrowy kręgosłup
19:30 – 21:00 ogólna

Środa 
18:30 – 19:55 początkująca
20:00 – 21:15 Vinyasa początkująca – nowe zajęcia ZAPISY*
prowadzi: Ania Jagiellak

Czwartek
9:00 – 10:30 początkująca
18:15 – 19:25 łagodna
19:30 – 21:00 łączona

Piątek
18:00 – 19:00 Joga w ciąży – grupa otwarta, ZAPISY!*
prowadzi: Gosia Flejter
19:00 – 20:15 YIN Joga – grupa otwarta, ZAPISY!*
prowadzi: Gosia Chrzanowska

Sobota
9:00 – 10:30 łączona

Niedziela
9:45 – 11:15 ogólna

Dla osób początkujących zalecane grupy:
początkująca, zdrowy kręgosłup, łagodna, łączona, vinyasa początkująca

* ZAPISY tel/sms: 502 340 150

OPIS ZAJĘĆ:

Grupa początkująca
Dla wszystkich zaczynających praktykę jogi.  Nauka podstawowych pozycji, przywracająca świadomość ciała i oddechu.

Grupa ogólna
Dla osób kontynuujących praktykę  oraz  powracających do zajęć po przerwie. Zalecana po grupie początkującej (3 miesiące regularnej praktyki).

Grupa łączona
Dla osób początkujących, ale aktywnych fizycznie i już praktykujących.

Grupa łagodna
Dla osób zaczynających praktykę jogi oraz powracających do praktyki po przerwie. Łagodne wprowadzenie/kontynuacja praktyki jogi. Zajęcia również dla kobiet w ciąży.

Grupa zdrowy kręgosłup
Dla osób z dolegliwościami kręgosłupa z wykorzystaniem technik łączonych tj. asan jogi i ćwiczeń na usprawnienie pracy kręgosłupa.

YIN joga
Dla osób szukających relaksującej, wyciszającej i delikatnej pracy z ciałem. Głównie pozycje siedzące i leżące, sprzyjające rozluźnieniu i odpuszczenia napięć w ciele. Dla każdego. Prowadzi: Gosia Chrzanowska

Wszystkie zajęcia działają relaksacyjnie, profilaktycznie i terapeutycznie na schorzenia kręgosłupa oraz inne dolegliwości zdrowotne.
**********************************************************

INFORMACJE PRAKTYCZNE 

1. na zajęcia przyjdź 2h po posiłku
2. zgłoś dolegliwości zdrowotne
3. maty i inne pomoce są na sali, można również korzystać z własnych pomocy
4. ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
5. przed wejściem na salę wyłącz komórkę
6. uszanuj ciszę innych !