Grafik

Joga Ożyj !
ul. Bazyliańska 1, Warszawa

LIPIEC: 

Piątkowa YIN joga w lipcu jest zawieszona. Nie ma też grupy: zdrowy kręgosłup i łagodnej. Od września wraca pełny grafik.  

Grafik od 1 do 9 lipca i od 23 do 31 lipca:

Poniedziałek 
18:30 – 20:00 łączona
Wtorek
19:30 – 21:00 łączona
Środa 
18:30 – 20:00 łączona
Czwartek
9:00 – 10:30 początkująca
19:30 – 21:00 łączona
Sobota
9:00 – 10:30 łączona
Niedziela
9:30 – 11:00 ogólna

Grafik między 10 a 22 lipca: (zastępstwa) 

Czwartek 11.07, 9:00 – 10:15 łączona
Poniedziałek 15.07, 19:30 – 21:00 łączona
Środa 17.07, 19:30 – 21:00 łączona
Czwartek 18.07, 9:00 – 10:15 łączona
Niedziela 21.07, 9:30 – 10:45 łączona
Poniedziałek 22.07, 19:30 – 21:00 łączona

Dla osób początkujących zalecane grupy:
początkująca, zdrowy kręgosłup, łagodna, łączona

OPIS ZAJĘĆ:

Grupa początkująca
Dla wszystkich zaczynających praktykę jogi.  Nauka podstawowych pozycji, przywracająca świadomość ciała i oddechu.

Grupa ogólna
Dla osób kontynuujących praktykę  oraz  powracających do zajęć po przerwie. Zalecana po grupie początkującej (3 miesiące regularnej praktyki).

Grupa łączona
Dla osób początkujących, ale aktywnych fizycznie i już praktykujących. Również dla osób po kursie wstępnym do jogi i powracających do zajęć po przerwie.

Grupa łagodna
Dla osób zaczynających praktykę jogi oraz powracających do praktyki po przerwie. Łagodne wprowadzenie/kontynuacja praktyki jogi. Zajęcia również dla kobiet w ciąży i seniorów.

Grupa zdrowy kręgosłup
Dla osób z dolegliwościami kręgosłupa z wykorzystaniem technik łączonych tj. asan jogi i ćwiczeń na usprawnienie pracy kręgosłupa.

YIN joga
Dla osób szukających relaksującej, wyciszającej i delikatnej pracy z ciałem. Głównie pozycje siedzące i leżące, sprzyjające rozluźnieniu i odpuszczenia napięć w ciele. Dla każdego. Prowadzi: Gosia Chrzanowska

Wszystkie zajęcia działają relaksacyjnie, profilaktycznie i terapeutycznie na schorzenia kręgosłupa oraz inne dolegliwości zdrowotne.
**********************************************************

INFORMACJE PRAKTYCZNE 

1. na zajęcia przyjdź 2h po posiłku
2. zgłoś dolegliwości zdrowotne
3. maty i inne pomoce są na sali, można również korzystać z własnych pomocy
4. ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
5. przed wejściem na salę wyłącz komórkę
6. uszanuj ciszę innych !