Grafik

Joga Ożyj !
ul. Bazyliańska 1, Warszawa

WRZESIEŃ: 

W tym tygodniu 17 (wt) – 19 (czw) będzie zmiana w grafiku i zastępstwa:

Wtorek 17.09 (zastępstwo)
nie ma zajęć porannych o 9:00 !
18:15 – 19:25 zdrowy kręgosłup
19:30 – 21:00 łączona

Środa 18.09 (zastępstwo) 
18:30 – 19:55 łączona

Czwartek 19.09 (zastępstwo) 
9:00 – 10:15 początkująca
18:15 – 19:25 łagodna
19:30 – 21:00 łączona

Przepraszam, ale to siła wyższa.

Poniedziałek 
18:30 – 19:55 łączona
20:00 – 21:15 KURS WPROWADZAJĄCY – ZAPISY*
Wtorek 
9:00 – 10:15 początkująca
18:15 – 19:25 zdrowy kręgosłup
19:30 – 21:00 łączona
Środa 
18:30 – 19:55 łączona
20:00 – 21:15 YIN
Czwartek 
9:00 – 10:15 początkująca
18:15 – 19:25 łagodna
19:30 – 21:00 łączona
Piątek
19:00 – 20:15 YIN
Sobota 
9:00 – 10:30 łączona
Niedziela
9:30 – 11:00 ogólna

ZAPISY: tel/sms 502 340 150

Dla osób początkujących zalecane grupy:
początkująca, zdrowy kręgosłup, łagodna, łączona, YIN

OPIS ZAJĘĆ:

Grupa początkująca
Dla wszystkich zaczynających praktykę jogi.  Nauka podstawowych pozycji, przywracająca świadomość ciała i oddechu.

Grupa ogólna
Dla osób kontynuujących praktykę  oraz  powracających do zajęć po przerwie. Zalecana po grupie początkującej (3 miesiące regularnej praktyki).

Grupa łączona
Dla osób początkujących, ale aktywnych fizycznie i już praktykujących. Również dla osób po kursie wstępnym do jogi i powracających do zajęć po przerwie.

Grupa łagodna
Dla osób zaczynających praktykę jogi oraz powracających do praktyki po przerwie. Łagodne wprowadzenie/kontynuacja praktyki jogi. Zajęcia również dla kobiet w ciąży i seniorów.

Grupa zdrowy kręgosłup
Dla osób z dolegliwościami kręgosłupa z wykorzystaniem technik łączonych tj. asan jogi i ćwiczeń na usprawnienie pracy kręgosłupa.

YIN joga
Dla osób szukających relaksującej, wyciszającej i delikatnej pracy z ciałem. Głównie pozycje siedzące i leżące, sprzyjające rozluźnieniu i odpuszczenia napięć w ciele. Dla każdego.

Wszystkie zajęcia działają relaksacyjnie, profilaktycznie i terapeutycznie na schorzenia kręgosłupa oraz inne dolegliwości zdrowotne.
**********************************************************

INFORMACJE PRAKTYCZNE 

1. na zajęcia przyjdź 2h po posiłku
2. zgłoś dolegliwości zdrowotne
3. maty i inne pomoce są na sali, można również korzystać z własnych pomocy
4. ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
5. przed wejściem na salę wyłącz komórkę
6. uszanuj ciszę innych !